Monday, February 13, 2006

さむいです。

にちじゅぎょうがあります。いきました。そして、おちました。でも、けががありませんでした。にちわいいにちでした。ともだちとでかけます。そして、わたしのうえにゆきがありました。りょうときょうしつにごったをつくりました。Today, I had class. I went, and fell (Right on my butt! The teacher didn't show up, either. I ended up helping Philip with our homework.) But, I didn't have an injury. Today was a good day. I went out with friends, and got snow all over me. In the dorm and classroom, I made a mess (Snow everywhere!)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home