Monday, February 27, 2006

私のへや

これはわたしのへやです。えをかきました。しゅうくだいでした。パンダさんはおおきいパンダです、ね。そして、えがすきです。かわいいです、ね.きのう、にんほんのたべものをかいました。そして、きょうたべます。とてもいいです。This is my room. I drew it. It was homework. Panda-san is a big panda, isn't he? And, I like the picture. It's cute, isn't it? Yesterday I bought japanese food, and today I ate. It's very good.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home