Tuesday, March 07, 2006

おばさんのたんじょうび

せんしゅうまつにおばさんのたんじょうびでした。わたしのかずくわJ&R Steakhouseにいきました。たのしいがありました。そして、なつのなかにわたしのかすくをあいたいです。これわわたしのおばさんのたんじょうびのカード。カードをつくりました。みずいろです。いろがすきです。あかるいですね?わたしのおばさんばんごはんがすきでした。わたしも。This past weekend was my aunt's birthday. My family went to the J&R Steak House. I had fun and during next summer, I'd like to spend time with them. This is my aunt's birthday card. I made the card. It's water colors. I like the colors. They're bright/cheerful, aren't they? My aunt liked dinner. So did I.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tis' really watercolors? ^^ Wowie.

5:51 AM  

Post a Comment

<< Home