Wednesday, March 15, 2006

日本語のテスト

今日は私の日本語のテストでした。とてもいいでした。そして、Philosophy Clubもすてきです。私のえはPhilosophy Clubのポスタです。たくさんしゅくだいげあります。でも、これをしました。ばんごはんはポークとごはんとのりたまです。えは私のばんごはんでした。おいしいでした。でも、おかさんのチキンがほしい。Today was my japanese test. It was very good and philosophy club was cool, too. My picture is the poster for the Philosophy Club. I had a lot of homework tonight, but I did it. Dinner was pork, rice, and noritama(for taste on the rice). The picture was my dinner. It was tasty, but I want mom's chicken.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home